Reklama jest dźwignią handlu, dlatego tak wiele firm inwestuje olbrzymie pieniądze w promocję swojej marki. Przydatne w tym celu są na pewno bardzo modne stojaki reklamowe. Producenci oferują wiele rodzajów tego typu urządzeń, przy czym jednym z najpopularniejszych rozwiązań są stojaki informacyjne. Oczywiście produkt jest realizowany zgodnie z oczekiwaniami klienta, a także jego potrzebami (jeżeli chodzi o wielkość). Taka forma reklamy jest uniwersalna i niezwykle wygodna, ponieważ lekka konstrukcja ułatwia przenoszenie stojaka z miejsca na miejsce. W ten sposób może być to nośnik używany na wiele okazji. Dodatkową zaletą jest to, że stojak zajmuje niewiele miejsca i może być bez problemu transportowany nawet na duże odległości. Nic dziwnego, że tego typu urządzenia zazwyczaj można spotkać na wszelkiego rodzaju stoiskach wystawienniczych na konferencjach i targach. Pomagają one rozmieścić materiały reklamowe, które zachęcają przyszłych klientów oraz współudziałowców do sięgnięcia po broszurkę.