Miejsce akcji: Małe miasteczko gdzieś w Nowym Meksyku.
Ludzie: John Cooper, Doc McCoy (od początku), Kate O’Hara (po uwolnieniu).
Cel:
1. Uwolnić miejscowego Szeryfa.
2. Dostarczyć do Szeryfa przywódcę zbirów – Dillon’a.
Na początek kilka uwag tytułem wstępu.
Gra (a przynajmniej demo) nie posiada regulacji stopnia trudności, tak więc musimy godzić się na warunki postawione przez producenta. W demie są również zablokowane niektóre czynności naszych bohaterów, do których będziemy mieli dostęp w pełnej wersji. Jednak w żaden sposób nie uniemożliwia to przejścia tej misji. Gdy pole widzenia wroga wskazuje na to, że on nas widzi to jednak tak wcale tak nie musi być! Pamiętajmy o 3 kolorach pola widzenia: zielony – wszystko O.K., żółty – podwyższona czujność adwerserzy, czerwony – alarm. Najlepszą metodą na unicestwienie wrogów jest działanie nożem. Broń można ładować! Wystarczy w tym celu kilkakrotnie nacisnąć klawisz „g”. I najważniejsze gdy biegniecie blisko wroga ten was na 100% usłyszy! Również nie należy przechodzić zbyty blisko przeciwnikow, mają oni wyjątkowo wyczulony słuch. Nie zniechecajcie się niepowodzeniem, ta misja jest NAPRAWDĘ do przejścia. Zaczynamy.
1. Naszym pierwszym celem jest dotarcie do Kościoła (screen 1). John rusza na północ. Eliminuje 2 najbliższych kowboi nożem.
2. Rzut kozikiem w siedzącego i ciało do kurnika.
3. Chowamy się w kurniku i zabijamy chodzącego w pobliżu oraz tego nieco na wschód.
4. Kolejny siedzący stanie się celem dla latającego noża. Uwaga na chodzącego po cmentarzu!
5. Wbiegamy do Kościoła i zabijamy stojącego na wieży.
6. Sprowadzamy na wieżę Doc’a i ten zrzuca flaszkę z płynem usypiający na głowy 4 gości poniżej. Dobije ich John, ciała zaniesie do Kościoła.
7. Rzut w chodzącego przy stajni.
8. Stojącego koło wozu załatwi „snajperką” Doc., John ukryje ciało, uważając na spacerującego po dachu.
9. Cooper udaje się do domku przy którym siedzi następny gość i załatwia chodzącego w białej koszuli. Teraz przebiegamy koło kowboja na stołku, tak aby poszedł w naszym kierunku. My korzystając z schronienia w domu zabijamy go.
10. Pokazujemy się na moment chodzącemu po drewnianym podeście, gdy przybiegnie atakujemy.
11. Od rzutu nożem zginie strażnik przy saloonie.
12. W ten sam sposób załatwimy stojącego przy wiatraku.
13. Uważając na strzelca na dachu załatwiamy 3 w okolicy stajni przy wschodnim brzegu mapy (screen 2, budynek oznaczony 1).
14. Atakujemy 1-wszy raz na saloon (jeszcze tu wrócimy!). Wchodzimy na moment i gdy zauważą nas miłośnicy pokera zwiewamy. Koło lokalu powinien krążyć 1 samotnik, dostanie latającym scyzorykiem.
15. Wchodząc po drewnianych podestach zabijamy 2 na dachu. Chowamy się na pięterku saloonu.
16. Po zamieszaniu przy dolnym podeście powinien stać 1 kowboj zastrzeli go Doc.
17. W ferworze walki może się zdarzyć, że Kate straci przytomność. Pomoże jej McCoy.
18. Niech Kate zwabi przy pomocy swoich wdzięków Dillon’a (screen 3)
do pokoiku na piętrze.
19. Nożownik ciachnie stojącego w rogu.
20. Wyłazimy z saloonu i czołgamy się do najważniejszego budynku w tej misji (screen 2, budynek oznaczony 2). Zabijamy spiącego.
21. Pokazajemy się chodzącemu po dachu i po alarmie zabijamy jak najwięcej „bad guy’s”. Można spokojnie mordować, w końcu cmentarz niedaleko:)
22. Korzystając z osłon dawanych przez bydynki oczyszczamy drogę do więzienia (screen 4). Szeryfa w budynku pilnuje banda oprychów, więc doradzam ostrożność.
23. Teraz współpracują Kate i John. Niech nasza kurtyzana zaprosi ponownie Dillon’a na piętro, a John zachodząc po cichu od tyłu ogłuszy zbira. Nie możemy go jednak zabić, bo nie ukończymy misji! Zdarzyć się może, że nie będzie można podejść do saloonu główną drogą, bo będzie obserwowana z góry. Teraz jest jak najlepszy moment na uciszenie niewygodnych bandytów.
24. Przenosimy nieprzytomnego Dillon’a do budynku Szeryfa.
25. Uff! Misja zakończona!!!