PRODUCENT: ???
WYDAWCA PL: ???

WYMAGANIA SPRZĘTOWE:
Minimalne: ???
Zalecane: ???

Autor: Hubertus

Misja 1 – Village Fool.

Biegnij przed siebie. Na moście zobaczysz rozgrywającą się scenkę. Strażnik będzie prowadził dyskusję z kierowcą ciężarówki. Kiedy rozmowa dobiegnie końca wyjmij nóż i zrób porządek z pierwszym żołnierzem. Dzięki temu uzyskasz jego mundur i karabin oraz flaszkę. Przy okazji rozwal skrzynkę. Następnie przebierz się w mundur i podążaj dalej drogą. Nie zaczepiaj żołnierzy, a nie będą się tobą interesować. Kiedy dojdziesz do stojącej ciężarówki porozmawiaj z jej kierowcą (stoi obok pojazdu). Potem daj mu butelkę. Z wdzięczności odda ci samochód. Wejdź do ciężarówki. Wycofaj do tyłu. Powinieneś teraz zobaczyć po lewej stroni stojącą skrzynię. Najedź na nią samochodem (w ten sposób samoczynnie się załaduje). Z ładunkiem jedź drogą kierując się cały czas w prawo. Po drodze nie rozjeżdżaj żołnierzy. Przy pierwszy domku zatrzymaj się i wyjdź z wozu. Przeszukaj okolicę budynku. Powinieneś znaleźć parę przydatnych rzeczy. Wracaj do samochodu i jedź dalej. Zatrzymaj się przed szlabanem. Poczekaj, aż żołdak skomentuje brak starego kierowcy i otworzy szlaban. Przejedź pod nim i zatrzymaj się przy wartowni. Wejdź do środka i zabierz wszystko, co ci się przyda. Przed wszystkim jednak zabierz dokumenty ze stołu. Jedź dalej. Przy drugim bunkrze skręć w prawo i zatrzymaj się przed szlabanami. Wysiądź z samochodu i pokaż papiery strażnikowi. Wjedź na teren lotniska i zaparkuj w hangarze po lewej stronie. Wyjdź z hangaru i skręć w prawo. Zobaczysz parę paczek. W jedynej z nich, którą można zniszczyć znajdziesz wytrych. Wyjdź z terenu hangarów i kieruj się do ostatniego budynku po lewej stronie. Po drodze porozwalaj skrzynie i weź granaty. Kiedy dojdziesz do bunkra przy końcu lotniska odwróć się. Zobaczysz drzwi do domku (ostatni budynek po lewej stronie). Użyj na nich wytrych i wejdź do środka. Przejdź do drugiego pokoju i spróbuj otworzyć szafę pancerną. Kiedy się to nie uda przejdź do pierwszego pokoju i podejdź do głowy łosia wiszącej na ścianie. Przekręć ją. Uzyskasz kod. Wróć i otwórz szafę pancerną. Włączy się alarm. Odwróć się i rozwal gościa. Wyjdź z domku i rzuć granat pod bunkier. Teraz kieruj się do wozu opancerzonego. Po drodze kończ żołnierzy. Uruchom wóz i jedź wprost na hangar. Skręć przed nim w prawo i wjedź na pas startowy. Po lewej stronie zobaczysz niewielkie przejście między wzniesieniami. Wjedź tam pojazdem i jedź do góry. Omiń domek z prawej strony i jedź w kolejny wąski przesmyk. Zatrzymaj się przed ogrodzeniem z drutem kolczastym. Wyjdź i wskocz na wóz pancerny. Z niego przeskocz przez siatkę. Biegnij dalej. Po wyjściu z przesmyku skręć w lewo. Kieruj się drogą do mostu. Przejdź przez most i skrę w lewo pod wzgórze. Przy tym spadku idź cały czas przed siebie. W ten sposób ominiesz miny na polu minowym i znajdziesz się na drodze, którą wcześniej pokonywałeś ciężarówką. Skręć w prawo i kieruj się drogą do miejsca, w którym zacząłeś misję.

Misja 2 – Ghost Rocket’s.

Wyląduj na spadochronie. Biegnij przed siebie do pierwszych zabudowań. Rozwal żołnierzy i zabierz motor. Kieruj się w stronę lotniska. Kiedy dojedziesz do rozstaju skręć w lewo. Zatrzymaj się obok przewróconej ciężarówki. Zbierz wszystko, co ci się może przydać. Jedź dalej. Nim zbliżysz się do mostu skręć w lewo. Lekko pod górę. Znajdź małą szopę. Obok niej w skrzyni znajdziesz szczypce do przecinania drutu. Zabierz je. Jedź dalej. Przejedź przez most. Zatrzymaj się za bunkrem i wejdź na górę. Zobaczysz generator za ogrodzeniem. Znajdź takie miejsce, z którego swobodnie będziesz mógł przeskoczyć przez ogrodzenie. Za siatką przełącz wajchę. Wyłączysz w ten sposób napięcie. Nożycami przetnij siatkę. Teraz biegnij na lotnisko. Skieruj się dokładnie w ten sam przesmyk, którym w poprzedniej misji jechałeś wozem opancerzonym. Tym wąskim przejściem biegnij, aż wyjdziesz na drogę (w tej misji nie będzie ogrodzenia blokującego drogę, której wcześniej trzeba było przeskoczyć z samochodu). Skręć w prawo. Omiń baraki i wejdź na wniesienie, na którym umieszczona jest „machina zagłady”. Podłóż bombę i zbiegnij na dół. Po wybuchu skieruj się w lewo. Na końcu, za dwoma domkami znajdziesz wóz opancerzony. Wejdź do niego i jedź na lotnisko. Po drodze, żeby przejechać będziesz musiał rozciąć siatkę. Na lotnisku wejdź do samolotu i wyprowadź go na pas startowy. Rozpędź samolot i wystartuj. Wzbij się tak, ażeby przelecieć górę znajdującą się przed tobą.

Misja 3 – The Assassin.

Z domku zabierz karabin snajperski. Wyjdź na zewnątrz i biegnij w lewo pod grań. Trzymające się cały czas lewego zbocza dotrzesz do kościoła. Spotkasz przy nim dwóch strażników. Rozwal ich. Okaże się jednak, że aby dostać się do środka potrzebny będzie ci klucz. Zbiegnij na dół do zabudowań. Podbiegnij do mostu. Zobaczysz, że w lewą stronę odchodzi droga. Biegnij nią, aż dotrzesz do domku nieopodal brzegu, przy którym żołnierz będą rozstrzeliwać cywila. Zabij wszystkich. Przede wszystkim rozwal ich przywódcę, gdyż to on posiada klucz do kościoła. Weź klucz i wejdź do wozu. Wróć do kościółka. Otwórz kłódkę. W środku po lewej stronie znajdziesz linę. Pociągnij ją trzy razy (zabije dzwon). Następnie podejdź do ołtarz i przekręć krzyż. Z lewej strony ołtarz otworzy się przejście. Przejdź przeze nie. Porozmawiaj z księdzem. Wejdź na górę. Wyjmij „snajpera”. Wciśnij ponownie klawisz odpowiadający snajperowi, a uzyskasz zbliżenie. Poczekaj, aż cel będzie jechał w kierunku mostu. Zastrzel pasażera. Zejdź na dół. Znajdziesz księdza w towarzystwie żołnierzy. Rozwal ich (tylko nie zrań cywila).

Misja 4 – The Dam.

Wybiegnij szybko z kościoła. Wejdź do pojazdu. Zacznij od razu ostrzeliwać uciekający wóz. Postaraj się go staranować zaraz na początku i wystrzelić w niego dużą porcję amunicji. Kiedy zobaczysz, że już nie może jechać odjedź od niego, wyjdź z wozu i ewentualnie wykończ go z karabinu. Kiedy wybuchnie zostawi po sobie ładunek wybuchowy. Zabierz go. Istniej również druga opcja. To znaczy, że jeżeli nie rozwalisz go na początku to po prostu będziesz musiał za nim jechać, aż do tamy i tam zrobić z nim porządek. Tak czy inaczej, kiedy zdemolujesz wóz pancerny (wrogi) zabierz materiał wybuchowy i jedź swoim wozem do tamy. Po drodze ostrzeliwuj wszystko co się rusza. Brama, za którą jest droga na tamę będzie teraz otwarta, jednak, kiedy zaczniesz się do niej zbliżać zacznie się zamykać. Nie spuszczaj nogi z gazu. Za bramą jedź dalej. Uważaj na kamienie, które banda żołnierzy zrzuci na twój wózek. Jedź dalej. Nie zatrzymuj się na tamie. Stań dopiero przy budynku po drugiej stronie. Wysiądź z wozu i obejdź budynek. Rozwal strażnik i bunkier. Wejdź do środka. Idź na górę do sterowni. Zobaczysz trzy wajchy. Przestaw je. Następnie wróć do wozu i jedź na tamę. Zdemoluj wszystko po drodze. Wyjdź z wozu. Obejdź ogrodzenie tak żebyś znalazł się nad otwartymi przegrodami. Zeskocz na pierwszą z nich. Z niej skocz na środkową przegrodę. Podłóż ładunek wybuchowy. Skocz na pierwszą przegrodę. Z niej ześlizgnij się na kamienny falochron. Zobaczysz łódź. Wskocz do niej i płyń na przeciwległy brzeg. Wyjdź z łódki i biegnij do domku, z którego rozpoczynałeś misję.

Misja 5 – A Train To Catch.

W tej misji należy przede wszystkim nauczyć się latać samolotem. Kiedy ta sztuka zostanie opanowana trzeba:
a) zbombardować pociąg z trującym gazem,
b) zbombardować most kolejowy,
c) zatopić dwa rosyjskie statki,
d) zniszczyć drugi most łączący wyspę z lądem,
e) wrócić na lotniskowiec.
Wszystkie cele zaznaczone są na mapie (wciśnij Tab).

Misja 6 – Demolition Man.

Lądując na spadochronie ostrzelaj ciężarówkę. Nie zniszcz jej, tylko zmuś kierowcę do zatrzymania się. Wyląduj. Przeszukaj domek. Wejdź do samochodu i jedź do zabudowań (prosto drogą). Wyjdź z ciężarówki i biegnij do wody. Przepłyń do łodzi. Uruchom łódź i płyń na główną wyspę. Skieruj się wpierw do wioski (płn. zach. wyspy). Na miejscu przy wozie opancerzonym znajdziesz starszego gościa. Pogadaj z nim. Teraz biegnij do drugiej fabryki (z wioski skręć w prawo, omiń pierwszą fabrykę, przejdź przez tory i obok czołgu, dalej drogą w lewo obok bunkra). Wejdź do środka największego budynku. Tam znajdziesz profesora. Porozmawiaj nim. Kiedy go wyprowadzą wyjdź na zewnątrz i podłuż ładunki wybuchowe pod cztery działka przeciw lotnicze. Następnie zdetonuj je. Zabierz motocykl i jedź do pierwszej fabryki. Tutaj również podłuż cztery ładunki pod cztery działka i zdetonuj je. Potem wróć motorem do wioski i przesiądź się w wóz pancerny. Nim jedź drogą do mostu (z wioski jedź prosto). Przejdź most i kieruj się cały czas drogą. Jedź prosto do tunelu.

Misja 7 – A Daring Rescue.

Wyląduj samolotem na lotnisku. Wysiądź i skoś strażników. Splądruj domek, przy którym stoi czołg oraz hangary. Wejdź do czołgu i jedź prosto drogą. Po drodze rozwal czołgi. Za murem skręć w prawo. Rozwal bramę. Za nią znajdziesz bunkier. Rozwal go. Wyjdź z czołgu i skręć w lewo. Wąskim przejściem dotrzesz do zbiorników. Rozmieść przy nich ładunki i zdetonuj je. Wróć do czołgu i jedź na przystań. Oczyść ją z biegających tam marynarzy. Wykręć czołg i jedź w prawo. Rozwal po drodze dwa czołgi. Dojedź do więzienia i zdemoluj bramę. Wjedź na dziedziniec i zniszcz wszystko, co się naprzykrza. Wyjdź z czołgu. W betonowym budynku pośrodku znajdziesz profesor, w ostatniej celi po prawej stronie. Kiedy go wypuścisz zacznie biec. Leć razem z nim i osłaniaj go, aż do przystani, gdzie wejdzie na łódź podwodną. Wejdź za nim i wypłyń z zatoki.