Portujemy w tej chwili pewną grę z Xbox360 na PC. Na początku sprawa wyglądała na dość prostą (poprzednie projekty przypominały przechadzkę po parku). Niestety (dla naszego teamu) ten projekt dość mocno wykorzystuje moc obliczeniową 3 rdzeni Xenona (procesor w Xbox360 oparty o PowerPC). Doszliśmy do momentu w którym są zaimplementowane wszystkie feature’y i gra totalnie siadła na Core2 2.6GHz + 8800GT. W tej chwili 2 rdzenie w PC są obciążone maksymalnie, grafika zajmuje 30% a pozostałe 70% zajmują obliczenia. Wersja Release (czyli ta zoptymalizowana) w wersji PC jest wolniejsza niż wersja Debug na Xbox360. Osiągamy w porywach 10-15FPS. Jeżeli do tej pory mieliśmy wątpliwości co do mocy obliczeniowej Xbox360 to już teraz ich nie mamy.

Smoki drzemiące w konsolach cz.2
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)