Dino Cris

Możliwość komentowania Dino Cris została wyłączona 2

Porad Kilka jak zabić Dinozaura i nie trafić w krokodylka -)))

Kody i dyski DDK

DDK H – poziom F2 – biuro – HEAD.

DDK L – poziom B1 hol z windą – drzwi na korytarz do pomieszczeń i laboratorium z trującymi gazami – LABORATORY.

DDK N – główny hol, drzwi do wind – NEWCOMER.

DDK E – poziom B1 – drzwi do laboratorium dr. Kirka – ENERGY.

DDK S – poziom B2 – stanowisko kontroli broni – STABILIZER.

DDK W – poziom B3 – hol, drzwi do pomieszczenia z wyjściem do portu – WATERWAY.

DDK D – poziom B2 – wejście na korytarz do hali z generatorem – DOCTORKIRK.

Kody numeryczne

0375 – poziom F1 – sejf w bocznym pokoju od save’ów.

705037 – poziom F2 – biuro DDK H – włożyć kartę ‚LEO’ do lewego a kartę ‚SOL’ do prawego gniazda i wpisz kod.

7687 – poziom F2 – pokój z dużym barkiem – skrytka w ścianie.

47812 oraz 46907 – poziom F1 pokój, gdzie znajduje się komputer GATE SYSTEM i telefon. Wklep pierwszy kod jeśli pobrałeś odciski palców od facia spoczywajacego na zewnątrz budynku po lewej od głównego wejścia, albo wstukaj drugi kod jeśli zebrałeś odciski od trupa leżącego przy mapie z F1 w pomieszczeniu otwartym hasłem DDK N NEWCOMER. Potem uaktualnij ID dzięki czemu właczyć windę.

5037 – poziom B1 – drugie pomieszczenie z save’em. Po wpisaniu kodu, komputer owiorzy drzwi do „komory gazowej” .

0392 – poziom B2 – pomieszczenie kontroli broni – włóż dwie karty, podaj kod i uporaj się z układanką.

3695 – poziom B1 – archiwum obok w/w pomieszczenia – po włożeniu karty z numerem wpisz kod i ułóż układankę ze stosem płytek.

1281 – poziom B2 – jedno z laboratoriów otwieranych kartą Lev.C – oszklona szafka z walizką zawiera upgrade do strzeby.

78814 – poziom B2 – pomieszczenie kontroli broni – komputer GATE SYSTEM. Pobierz odciski od kobiety załatwionej przez Kirka. Odciski musisz zebrać z zakrwawionej skrzynki obok zwłok. Wklep kod, prześlij wzory papilarne i uaktualnij kartę ID w celu uruchomienia systemów generatora.
Broń i uzbrojenie

W grze dostępne są trzy rodzaje broni. Podstawowa, czyli Pistolet S&W; ma 17 nabojowe magazynki i strzela dwoma rodzajami amunicji; 9 mm Prabellum oraz 40 Smith&Wesson.; Jest to broń o stosunkowo niewielkiej mocy obalającej. Nawet w przypadku Raptorów konieczne jest oddanie kilku strzałów, aby je unieszkodliwić. Ponieważ Pistolet nie jest bronia szybkostrzelną, używanie tej broni wiąże się z dużym ryzykiem. Co prawda, uderzenie pocisku osłabia impet ataku zwierzęcia, ale częstokroć zdarza się, że ranny dino uderza nagle ogonem. Jest to bardzo niebezpieczny moment, bowiem gdy Regina upadnie, jest praktycznie bezbronna.
PO upgrade możemu korzystać z lepszych pocisków 40 S&W.; Używajac pistoletu zawsze cofaj się przed przeciwnikiem. Dystans, wielkość przedpola decyduje częstokroć o przetrwaniu bohaterki.

S.P.A.S.12 – Special Purpose Automatic Shotgun (automatyczna strzelba specjalnego przeznaczenia). Jest to wojskowa strzelba samopowtarzalna o sporych możliwościach jak na broń tej klasy. Bez upgrade i przy zwykłych nabojach śrutowych PA3 lub PA3 S.C. (czerwone i niebieskie) moc obalająca jest niewielka. Konieczne jest oddanie kilku strzałów do dino.
W wypadku pocisków ze środkiem usypiającym, obowiązują zasady dotyczące apteczek i ampułek – łączenia różnych specyfików (przypominam, że jedynie czerwona strzykawka zabija dino). Po upgrade S.P.A.S.12 i załadowaniu ulepszonych pocisków, dino padają po jednym strzale.

40 mm granatnik Heckler&Koch; HK-69 Strzelamy z biodra lub z ramienia (po upgrade). Pociski to granaty zapalające (czerwone) lub burzące (zielone). Długi czas przeładowania czynią tą broń dość niewygodną, jednak potężna moc obalajaca minimalizuje wspomianą niedogodność. Po upgrade znika problem z długim ładowaniem granatnika. Niewielka ilość pociskow sprawia, że granatnika musimy używać bardzo ostrożnie i oszczędnie.

Dino Cris
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)
admin

View all contributions by admin

Similar articles