Diablo 2 Questy

Możliwość komentowania Diablo 2 Questy została wyłączona 2

AKT I

Nazwa Gdzie Kto zleca
Siedlisko Zła Krwawe Wrzosowisko Akara (Obozowisko Łotrzyc)

Opis: Pierwszy i najprostszy quest. Po wyjściu z obozu Łotrzyc znajdziesz wejście do Siedliska Zła. Wewnątrz wymorduj wszystkie potwory (umiarkowanie groźne, ale jest ich sporo). Potem należy wrócić do Akary.
Nagroda: dodatkowy punkt umiejętności

Cmentarz Zimna Równina Kashya

Opis: W queście tym zabić musisz Krwawą Orlicę, kapłankę ogarniętą siłami Zła. Przy wejściu na cmentarz musisz uporać się z gromadą szkieletów i zombiaków, po czym zabić samą Orlicę (ładne efekty przy śmierci…)
Nagroda: możliwość wynajmowania najemniczek u Kashyi plus pierwszy najemnik gratis.

Krąg Kamieni Kamienna Równina, Mroczna Knieja, Tristram Kashya

Opis:To zadanie składa się z kilku elementów. Najpierw musisz odnaleźć Drzewo Inifussa w Mrocznej Knieji, dotknąć go i zabrać pergamin. Akara przeczyta go dla nas – jest to ‚instrukcja obsługi’ kamiennego kręgu na Kamiennej Równinie. Gdy pouruchamiasz kamienie w kolejności pokazanej na pergaminie, otworzy się portal do Tristram. Tam czeka seria dosyć trudnych walk, która zaowocuje uwolnieniem Caina. Deckard Cain otworzy sobie portal do Obozowiska Łotrzyc, musisz się z nim tam spotkać.
Nagroda: kontynuowanie gry, Deckard Cain będzie dla nas identyfikował za darmo przedmioty.

Narzędzia Pracy Koszary Klasztorne Charsi

Opis:Charsi prosi nas o znalezienie zaginionego Mallusa Horadrimów. Młot stoi na stojaku w Koszarach w Klasztorze, strzeże go bardzo silny i bardzo wytrzymały Kowal.
Nagroda: Charsi ulepszy jeden z posiadanych przez nas przedmiotów pod warunkiem, że jest on niemagiczny (musi mieć białą nazwę). Radzę dobrze wybrać, jako że przedmiot ulepszony przez Charsi staje się rare’m! (rzadkim przedmiotem – żółta nazwa).

Zapomniana Wieża Czarne Uroczysko Spleśniała Księga na Kamiennej Równinie

Opis:Po przeczytaniu księgi leżącej na ołtarzu na Równinie odnajdź Wieżę na Uroczysku, zejdź kilka pięter w dół. Po drodze zaatakuje Cię kilka stad potworków, umiarkowanie groźnych. Na samym dnie czeka na Ciebie Baronowa – dosyć trudny przeciwnik, szczególnie gdy nie masz odporności na ogień.
Nagroda: skarb Baronowej, sporo magicznych przedmiotów, a i jakiś rare czy unikat potrafi się tu znaleźć.

Siostry Rzezi Klasztor Deckard Cain

Opis:Musisz znaleźć i zabić Andariel, znajdującą się w podziemiach klasztornych. W walce jest dosyć groźna, ma ataki dalekiego zasięgu, w zwarciu też jest ciężko, łatwo zostać otrutym… Po zabiciu jej porozmawiaj z Warrivem.
Nagroda:mnóstwo złota, kilka przedmiotów oraz klejnotów plus droga do drugiego aktu

AKT II

Nazwa Gdzie Kto zleca
Siedziba Radamenta kanały pod Lut Gholein Atma

Opis: musisz zejść do kanałów pod Lut Gholein, dojść na poziom trzeci, znaleźć Radamenta i zabić go. Uważaj na hordy nieumarłych przewalające się przez podziemia.
Nagroda: Księga Umiejętności (dodaje punkt do umiejętności)

Laska Horadrimów kanały pod Lut Gholein, Sale Umarłych, Robacze Gniazdo, świątynia Żmijoszponów Deckard Cain

Opis:najżmudniejszy quest w tym akcie. Najpierw po zabiciu Radamenta musisz znaleźć Pergamin Horadrimów i porozmawiać z Deckardem. Deckard wyśle Cię do Sal Umarłych (tam znajdziesz Kostkę Horadrimów – bardzo przydatną zabawkę), trzonek Laski Horadrimów (w Robaczym Gnieździe) oraz amulet Żmijoszponów (w świątyni Żmijoszponów). Amulet i trzonek musisz połączyć w Kostce, otrzymasz Laskę Horadrimów.
Nagroda: wejście do grobowca Tal-Rasha

Splamione Słońce świątynia Żmijoszponów Drognan

Opis:Po niespodziewanym zapadnięciu ciemności Drognan każe Ci wyjaśnić tę sprawę. Aby wykonać zadanie wystarczy dotknąć ołtarza na najniższym piętrze świątyni Żmijoszponów
Nagroda:kilka przedmiotów (ze skrzyń wokół ołtarza).

Tajemne Sanktuarium harem pod Pałacem, piwnice pałacowe, sanktuarium Jerhyn, Drognan

Opis:po złożeniu Laski Horadrimów Jerhyn pozwoli Ci odwiedzić swój pałac, prosząc o pomoc w uporaniu się z potworami trapiącymi jego i jego służbę. Na dnie piwnic pałacowych znajdziesz portal do Sanktuarium, w samym zaś Sanktuarium tłum bardzo wymagających przeciwników. Quest kończy się wraz z przeczytaniem Dziennika Horazona, co otwiera portal do Kanionu Magów
Nagroda: kontynuowanie gry w Kanionie Magów

Demonolog Wewnętrzne Sanktuarium Atma

Opis:W Wewnętrznym Sanktuarium uporaj się ze sprawcą całego zamieszania w pałacu – Demonologiem.
Nagroda: Poznanie właściwego symbolu oznaczającego grobowiec Tal Rasha (w Kanionie Magów jest siedem grobowców, tylko jeden jest właściwy, chociaż pozostałych nie zaszkodzi zwiedzić)

Siedem Grobowców Grobowiec Tal Rasha Jerhyn

Opis: W Kanionie Magów wejdź do Grobowca Tal Rasha, tam znajdź otwór i włóż w niego Laskę Horadrimów. Otworzy to przejście do samej sali grobowej. Po pokonaniu Duriela musimy jeszcze odnaleźć Tyraela i porozmawiać z nim. Po dialogu z Jerhynem Meshif zgodzi się nas przewieźć do Kurast (czyli do aktu III)
Nagroda:mnóstwo doskonałych przedmiotów, w tym często rare, możliwość gry w dalszych aktach

AKT III

Nazwa Gdzie Kto zleca
Złoty Ptak Las Pająków Deckard Cain

Opis:Unikalną statuetkę upuści jeden z potworów w Lesie. Po rozmowie z Cainem udaj się do Meshifa, następnie ponownie do Caina, a z nową statuetką do Alkora.
Nagroda: Eliksir Życia

Ostrze Dawnej Religii Dżungla Łupieżców Hratli

Opis:sztylet znajdziemy jeśli odpalimy znicz stojący gdzieś w Dżungli a następnie pokonamy unikalnego potworka wraz z obstawą
Nagroda: rare’owy pierścień + możliwość wynajmowania magów (polecam, przydaje się do rozpraszania uwagi)

Wola Khalima wszędzie 😉 (Gniazdo Pająków, Podziemia Łupieżców, kanały pod Bazarem w Kurast, Travincal) Ormus

Opis:przewodni quest trzeciego aktu. Zadanie polega na upichceniu unikalnego korbacza Wola Khalima, za pomocą którego otworzymy sobie drogę do Kazamatów Mefista. Tym razem potrzebujemy aż czterech przedmiotów – oka Khalima, jego mózgu, serca, wreszcie samego korbacza. Po połączeniu tychże przedmiotów w Kostce Horadrimów uzyskamy Wolę Khalima, którym to korbaczem należy rozbić Kulę Zniewolenia w Travincal.
Nagroda: przejście do Mefista

Tom Lam Esena Zrujnowana świątynia (jedna z sześciu!) – gdzieś w Kurast Alkor

Opis:Najgorzej opisany quest w grze. Należy przeszukać 6 świątyń w Kurast (w różnych dzielnicach – w mojej grze dwie były na Bazarze w Kurast, 2 w Górnym Kurast, wreszcie 2 na grobli). W którejś z nich znajdziemy Tom, który należy odnieść Alkorowi.
Nagroda: 5 dodatkowych punktów do statystyk

Poczerniała świątynia Travincal Deckard Cain

Opis:Zadanie polega na zabiciu całej Wysokiej Rady w Travincal. Mała rada – uzbrójcie się dobrze i naruszajcie Radę ”po kawałku” – jest w niej kilka (!) unikalnych postaci, lepiej nie atakować wszystkich na raz…
Nagroda: kontynuowanie gry + korbacz Khalima (upuszcza jeden z członków Rady)

Strażnik Kazamaty Nienawiści Ormus

Opis: Po zniszczeniu Kuli Zniewolenia schodzimy 3 poziomy w dół. Mefisto otoczony jest gromadą bardzo groźnych magów, należy wpierw ich wykończyć a dopiero potem zabrać się za Mefista.
Nagroda:Możliwość przejścia do Aktu IV + sporo rzeczy (w tym jeden przedmiot rare)

AKT IV

Nazwa Gdzie Kto zleca
Upadły Anioł Równina Rozpaczy Tyrael

Opis:należy znaleźć i zabić Upadłego Anioła Izuela
Nagroda: informacje + 2 dodatkowe punkty umiejętności

Piekielna Kuźnia Rzeka Płomieni Tyrael

Opis:W Rzece Płomieni należy zabić unikalnego potwora i zabrać Młot z Piekielnej Kuźni. Po położeniu Kamienia Mefista na kowadle trzeba zniszczyć go za pomocą Młota.
Nagroda: kilka klejnotów

Koniec Terroru Sanktuarium Chaosu Tyrael

Opis:W Sanktuarium należy znaleźć i przełamać 5 pieczęci – każda chroniona jest silną obstawą potworków. Przy walce z Diablo należy BARDZO uważać na zagrania ‚nie-fair’- zresztą nie chcę niczego zdradzać… Powodzenia i czekajmy na dodatek.
Nagroda: poziom w górę + niezłe przedmioty

Diablo 2 Questy
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)
admin

View all contributions by admin

Similar articles