Diablo 2 Kostka Horadrimów

Możliwość komentowania Diablo 2 Kostka Horadrimów została wyłączona 2

Kostka Horadrimów to jeden z najciekawszych przedmiotów zamieszczonych w Diablo 2. Ze względu na sporą ilość kombinacji przedmiotów w przeciągu tych kilku tygodni narosło wokół niej mnóstwo legend, udało się też znaleźć kilkanaście działających przepisów. Przytoczę tu tylko sprawdzone przepisy na transmutację. Najpierw jednak podstawowe zasady:

jeśli w Kostce znajdują się przedmioty tworzące działający przepis, wszystkie pozostałe przedmioty z Kostki znikną. Należy na to bardzo uważać, nietrudno stracić przypadkowo jakiś amulet czy pierścień
jeśli w Kostce znajdują się na raz dwie działające recepty, tylko jedna z nich zadziała. Nie ustalono jeszcze, która. Więc ostrożnie.
w niektórych wypadkach składniki są właściwe, ale postać mówi, że jeszcze nie może stworzyć danej mieszanki. Dzieje się tak w wypadku próby stworzenia portalu do Krowiego Poziomu przed zabiciem Diablo

Znane recepty:

3 mikstury zdrowia + 3 mikstury many = mikstura wzmocnienia. (można używać dowolnej jakości mikstur)
3 mikstury zdrowia + 3 mikstury many + 1 klejnot = mikstura pełnego wzmocnienia (dowolna jakość zarówno mikstur jak i klejnotu)
1 mikstura zdrowia + 1 miktura dławiącego gazu = 1 antidotum (dowolna jakość mikstury zdrowia)
3 klejnoty tego samego rodzaju i jakości = 1 klejnot wyższej jakości (wygodne ulepszanie klejnotów. 3 ukruszone = 1 ze skazą; 3 ze skazą = 1 normalny i tak dalej)
3 Czaszki najwyższej jakości + 1 Amulet = wysoka szansa na otrzymanie amuletu dodającego +1 lub +2 do wszystkich umiejętności (działa układ jakichkolwiek 3 klejnotów najwyższej jakości, ale czaszki działają najlepiej)
3 klejnoty najwyższej jakości + przedmiot = nowy magiczny przedmiot tego samego typu (rezultaty raczej mierne w stosunku do poniesionych nakładów)
1 broń klasy toporów + 2 bronie klasy sztyletów = 1 wiązka toporów do rzucania (dowolne jakości toporów i sztyletów – zawsze uzyskujesz zwykłe topory do rzucania)
1 pierścień + 1 szmaragd + 4 antidotum = 1 pierścień 21-30 odporności na trucizny (dowolna jakość pierścienia i kamieni)
1 pierścień + 1 rubin + 4 wybuchające mikstury = 1 pierścień 21-30 odporności na ogień (dowolna jakość pierścienia i kamieni)
1 pierścień + 1 szafir + 4 mikstury odtajania = 1 pierścień 21-30 odporności na zimno (dowolna jakość pierścienia i kamieni)
1 pierścień + 2 topazy = 1 pierścień 21-30 odporności na błyskawice (dowolna jakość pierścienia i kamieni)
3 amulety = 1 pierścień
3 pierścienie = 1 amulet
6 klejnotów + 1 miecz = 1 długi miecz z miejscem na klejnoty
2 kołczany bełtów = 1 kołczan strzał
2 kołczany strzał = 1 kołczan bełtów
6 klejnotów najwyższej jakości (1 każdego rodzaju, poza czaszką) + amulet = 1 amulet (16-25 odporności na wszystko) (chwilowo nie działa, ma być poprawiony w najbliższych patchach – otrzymujemy amulet, ale znika po zapisaniu gry)
1 włócznia + 1 kołczan strzał = 1 wiązka oszczepów
1 Noga Wirta + 1 księga Miejskiego Portalu = portal do Krowiego Poziomu
(należy wcześniej zabić Diablo i – UWAGA – od patcha 1.02 nie zacząć nowej gry. Aktywizować w Obozowisku Łotrzyc, inaczej nie zadziała)

Poza tym Kostka służy do miksowania bardzo ważnych przedmiotów w akcie II i III, ale to już zawarłem w opisie questów, do którego lektury zapraszam.

Diablo 2 Kostka Horadrimów
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)
admin

View all contributions by admin

Similar articles