Command & Conquer: Red Alert 2 Poradnik Sił Sowieckich

Możliwość komentowania Command & Conquer: Red Alert 2 Poradnik Sił Sowieckich została wyłączona 7

PRODUCENT: ???
WYDAWCA PL: ???

WYMAGANIA SPRZĘTOWE:
Minimalne: ???
Zalecane: ???

Autor: GregP

Conscript (rekrut) – odpowiednik sił alianckich GI. Tańszy od nich, nie potrafi umacniać swojej pozycji.

Engineer (inżynier) – mimo braku uzbrojenia, inżynier jest bardzo przydatną jednostką. Precyzyjne wykorzystanie inżynierów może szybko przeważyć szalę bitwy. Zwróćcie uwagę, że gdy inżynier zostaje użyty, znika. Inżynierów można zatrudniać do reperowania zniszczonych mostów (przez wejście do chatki przy moście).

Attack dog (pies bojowy) – specjalnie wyszkolone syberyjskie psy husky, nadzwyczaj skuteczne przeciwko wrogiej piechocie, choć bezwartościowe przy atakowaniu pojazdów, czy budynków. Poza tym psy bojowe stanowią najlepsza i jedyną linię obrony przeciwko szpiegom aliantów. Psy bojowe powinny strzec Twojej bazy przez cały czas.

Tesla Trooper (piechur Tesla) – wyspecjalizowana jednostka piechoty, atakująca potężnym ładunkiem elektrycznym, wytwarzanym w przenośnej cewce Tesli. Jednostki te są cenne z kilku powodów, jak choćby dlatego, że nieprzyjacielskie czołgi nie mogą ich przejechać. Gdy w sytuacji krytycznej zabraknie energii, piechurzy Tesla mogą podładować cewki Tesli osłaniające naszą bazę, aby nadal ostrzeliwały one jednostki wroga. Doładowanie cewki Tesli zwiększy jej zasięg i moc. Aby przeprowadzić ten proces, po prostu przemieszczamy piechura w pobliże cewki Tesla. Doładowanie nastąpi automatycznie.

Crazy Ivan (Szalony Iwan) – kryptonim sowieckich ekspertów od materiałów wybuchowych Szalony Iwan atakuje podkładając dynamit, a podminować można praktycznie wszystko – od budynków wroga przez poszczególnych żołnierzy aż do wędrujących po łąkach krów. Po położeniu pod wrogim czy neutralnym budynkiem lub jednostką, bomba włączy odliczanie a potem wybucha. Szalony Iwan może również niszczyć mosty, podkładając dynamit w domkach przy moście.

Flak Trooper (piechur przeciwlotniczy) – nowoczesna jednostka piechoty, skuteczna tak przeciw celom naziemnym jak i powietrznym. Piechur przeciwlotniczy atakuje za pomocą pocisków rozpryskowych, uszkadzając samoloty oraz poważnie raniąc jednostki piesze.

Yuri (Jurij) – wynik tajnych badań sowieckich. Jurij potrafi opanować i kontrolować myśli większości jednostek organicznych i pojazdów. Kontrolowany pojazd staje się wskutek tego naszą jednostką – możemy wydawać mu rozkazy przemieszczania się i atak, tak jakbyśmy go sami zbudowali. Jeśli Jurij zostanie zabity, połączenie z nieprzyjacielskim pojazdem zostanie zerwane i jednostka wróci pod kontrole właściciela. Jurij nie może kontrolować pojazdów górniczych (War-Miners, Chrono Miners), psów bojowych, lotnictwa i innych jednostek. Jurij. Potrafi natomiast atakować umysły innych, zadając ciosy myślowe. Kliknijcie na nim dwukrotnie i obserwujcie, jak okoliczna piechota zwija się w boleściach.

POJAZDY

Rhino Heavy Tank (ciężki czołg „Nosorożec”) – sowiecka odpowiedź na „niedźwiedzi” czołg aliantów. Jest większy i wolniejszy niż Grizzly, koncentruje się na czystej sile i znakomicie nadaje się do atakowania budynków.

Flack Track (gąsienicówka przeciwlotnicza) – lekki sowiecki pojazd, przeznaczony do zwalczania celów latających i lekko opancerzonych naziemnych. Atakuje wystrzeliwując pociski rozpryskowe, podobnie jak Flak Trooper. Pojazd te może również spełniać rolę transportera piechoty. Nie jest jednak amfibią i nie może przekraczać zbiorników wodnych.

V3 Rocket Launcher (wyrzutnia rakiet V3) – wyrzutnia rakiet V3 najbardziej w sowieckim arsenale przypomina artylerię. Choć ma słabą, łatwą do zniszczenia konstrukcję, potrafi wyrządzić ogromne szkody. Wystrzeliwuje bardzo potężne rakiety dalekiego zasięgu, powoduje wielkie uszkodzenia trafionych celów. Znakomita broń wspierająca, ale za słaba do samodzielnego prowadzenia natarcia.

Kirov Airship (sterowiec „Kirow”) – ogromne sowieckie sterowce są prawdziwymi władcami przestworzy. Mogą wytrzymać bardzo dużą ilość uszkodzeń, zaś atakują wielką liczbą ciężkich bomb, niszczących rozległe obszary. Główną słabością tej jednostki jest jej powolność.

Terror Drone (robot bojowy) – nowa jednostka mechaniczna armii sowieckiej. Te pająkokształtne, niewielkie roboty wędrują po polu bitwy w poszukiwaniu nieprzyjacielskich pojazdów. Gdy jakiś pojazd znajdzie się w ich zasięgu, robot przystępuje do akcji – wskakuje do jego wnętrza i unieszkodliwia go. Robot może zostać usunięty jedynie w stacji obsługi lub na posterunku.

Apocalypse Assault Tank (czołg szturmowy „Apokalipsa) – najpotężniejszy czołg sowiecki wyposażony w ogromne działo. Jest to wielki pojazd, wytrzymujący bardzo poważne uszkodzenia. Może być stosowany do atakowania zarówno celów naziemnych jak i latających.

MCV – sowiecki pojazd budowlany . Jednostka ta po rozstawieniu zamienia się w plac budowy i umożliwia budowanie struktur. Aby rozstawić MCV, trzeba go uaktywnić i przytrzymać nad nim kursor. Jeśli kursor zmieni się w złoty krąg z czterema strzałkami, kliknięcie LPM spowoduje rozstawienie pojazdu. Gdy natomiast kursor ma kształt przekreślonego, czerwonego okręgu, to znaczy że wybrany teren jest nieodpowiedni do rozłożenia bazy bądź coś blokuje proces rozstawienia bazy (np. nasza jednostka). Wystarczy przesunąć MCV (lub usunąć przeszkodę), aby umieścić go w miejscu umożliwiającym rozstawienie.

War-Miner (bojowy pojazd górniczy) – odpowiednik pojazdu chronogórniczego Aliantów. Jego głównym celem jest zbieranie kruszcu do przerobienia na kredyty. Po przerobieniu kruszcu w przetwórni możemy finansować budowę jednostek i struktur. W przeciwieństwie do jednostki alianckiej, bojowy pojazd górniczy nie jest całkiem bezbronny. Jego uzbrojenie stanowi sporych rozmiarów działko, wystarczające do obrony przeciw lżejszym zagrożeniom. Podobnie jak inne ciężkie jednostki, bojowy pojazd górniczy może przejeżdżać nieprzyjacielską piechotę.

Amphibious Transport (transporter wodno-lądowy) – jednostka podobna do alianckiego transportera wodno-lądowego. Służy do przewożenia piechoty i pojazdów po ziemi i po wodzie. Pojazd ten jest nieuzbrojony, wyposażono go jednak w ciężki pancerz, aby zapewnić dostarczenie ładunku do celu.

Typhoon Attack Sub (okręt podwodny „Tajfun”) – jednostka pływająca, która atakuje spod powierzchni fal, ostrzeliwując wrogów potężnymi torpedami. Tajfun nie może atakować celów na brzegu, jednak jest znaczącym czynnikiem w konflikcie morskim; w wielkiej ilości może zapewnić całkowite panowanie na morzach. Jest jednostką zamaskowaną i nie pojawią się na nieprzyjacielskim radarze.

Dreadnought ( pancernik) – wielki okręt, który może atakować zarówno cele pływające, jak i budynki. Wystrzeliwuje potężne pociski dalekiego zasięgu, utrudniające wrogowi zbliżenie się do niego i zniszczenie go.

Sea Scorpion (skorpion morski) – szybki okręt, który może atakować dowolne cele. Jest wyposażony w system przeciwrakietowy i może być stosowany do ochrony cennych budynków oraz punktów strategicznych przed atakiem rakietowym.

Giant Squid (olbrzymia kałamarnica) – te wielkie potwory, chwytane i tresowane przez sowieckich naukowców, potrafią chwytać i miażdżyć całe okręty swymi gigantycznymi, potężnym mackami. Są to jednostki zamaskowane i nie pojawiają się na nieprzyjacielskim radarze.

Command & Conquer: Red Alert 2 Poradnik Sił Sowieckich
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)
admin

View all contributions by admin

Similar articles