Aztec

Możliwość komentowania Aztec została wyłączona 3

Wioska
Pogadaj z lekarzem, po rozmowie idź w prawo i prosto do domu z czerwonymi kolumnami. Wyjmij torebkę z ziarnami kakao z klatki. Wyjdź na podwórze, obejrzyj łaźnię parową i narzędzia. Wyjdź, idź do domu z niebieskimi kolumnami, przypatrz się człowiekowi, obejrzyj warsztat na ziemi. Idź do drugiego pokoju, obejrzyj statuetki, szczególnie bezimienną po lewej stronie. Otwórz schowek w klatce piersiowej tejże statuetki i zabierz pojemnik z kadzidłem. Wyjdź do ogrodu i pogadaj z Quilaztli, powie ci wszystko, jeśli dasz mu kadzidło. Powiedz Quilaztli o naszyjniku i poecie. Po wyjściu z domu spotykasz prawdziwego mordercę – pogadaj z nim, a jak ci zagrozi, odwróć się i pobiegnij do rzeki; wsiądź do canoe, wysiądź w pobliżu chaty. Przejdź do drugiego strumienia, znów canoe, płyń aż dopłyniesz na mapę.

Dzielnica Handlarzy
Idź do domu z żółtymi kolumnami, pogadaj z kapłanem, zapłać mu 5 ziaren. Dostaniesz drugi naszyjnik. Podnieś matę z podłogi i podnieś klejnot, zabierz też poplamiony krwią pergamin. Służący poety kryje się w altance za domem – pogadaj z nim. Gdy strażnicy zablokują wyjście idź do ogrodu, wskocz na przepływające canoe. Po lawirowaniu między straznikami trafisz na targ – kup jasnoniebieski i żółty barwnik, kup też butelkę alkoholu Octli u kobiety z dziwną fryzurą. Za bramą obok skrzyń z owocami stoi hanldarz – kup od niego czerwony i ciemnoniebieski barwnik. Idź do Dzielnicy Rzemieślników.

Dzielnica Rzemieślników
Pogadaj z Chimallim, za zakrętem znajdziesz Turkus, daj jej klejnot z domu poety, dostaniesz fragment wiersza. Idź do Chacoatla (obok świątyni), zapłać służącemu, pogadaj z Chicoatlem, pokaż mu zakrwawiony pergamin i daj jeden z naszyjników. Dokończ dla niego tarczę z piór.

Tarcza
Napełnij zbiornik po prawej, zabarw pióra i wypełnij środek tarczy zgodnie z zaleceniami Chicoatla. Idź na Plac Tenochtitlan

Plac Tenochtitlan
Wejdź po schodach do pałacu, pogadaj ze straznikiem. Zejdź do rzeki, idź wzdłuż brzegu. Pogadaj z rybakiem – zabierze cię do pałacu w zamian za dwa ziarna. Pogadaj z administratorem i oddaj się do jego dyspozycji. Kolejny puzzle, prosty – jest jedna torebka muszelek za dużo. Zdejmij ją w odpowiedniej chwili. W środku podsłuchaj rozmowę między szlachcicem a strażnikiem, popytaj o Kobietę-Węża. Znajdź strażnika jego apartamentu i pokaż mu Tarczę. Wejdź do srodka, odbierz nagrodę, niestety chlapniesz nie to co trzeba i trafiasz do więzienia. W klatce przypatrz się ziemi, podnieś nóż i przetnij pęta zamykające klatkę. Znajdziesz ojca, pogadaj z nim. Idź do wyjścia, przypatrz się jaguarowi w klatce i strzel do niego z dmuchawki. Wracaj do administratora, dostaniesz pewien przedmiot – magiczną grzechotkę. Pokaż ją szalchcicowi, którego podsłuchałeś – wpuści cię na drugą rozmowę z Kobietą-Wężem. Idź do Dzielnicy Rzemieślników.

Dzielnica Rzemieślników
Pogadaj z Chimallim, zajrzyj do Chacoatla, przeczytaj liścik i pogadaj o nim z Chimallim. Kup drewno od handlarza, pogadaj z Turkus – masz namiar na handlarza. To jubiler siedzący przy moście – porozmawiaj z nim, daj mu drewno – to chyba nie on… Jest jeszcze jeden człowiek o identycznym imieniu jak na liście, mieszka w Tlatelolco. Pogadaj z Chimallim, idź do dzielnicy handlarzy.

Dzielnica Handlarzy
Pozwiedzaj, pogadaj. Dowiesz się o miejscu zamieszkania poszukiwanego człowieka, wejdź do jego domu, idź do ciemnego pokoju, znajdź miejsce gdzie wystaje cegła i podłub przy niej nożem – trzeci naszyjnik. Zostaniesz zaskoczony – musisz zapłacić za informację, ale nie masz tyle kasy. Idź do Dzielnicy Handlarzy, wejdź do domu Tlatli i znajdź Ptaka, pogadaj z nim. Wracaj do swojej wioski.

Wioska
Idź do domu swoich rodziców, podnieś drąg do kopania, idź do ogrodu, znajdź posąg, o którym mówił ojciec i pokop pod nim. Zabierz ‚skarb’.

Plac Tenochtitla
Daj żebrakowi 6 ziaren, dostaniesz bransoletkę. Idź do pałacu, wzdłuż rzeki – wejdziesz na wyższy poziom, zamknie się most zwodzony. Przetnij linę na kołowrocie nożem. Pogadaj ze strażnikiem, pokaż mu grzechotkę. Idź do Kobiety-Węża metodą ‚przez szlachcica’. Po rozmowie wyjdź z pałacu. Idź na plac budowy, porozmawiaj z majstrem.

Dzielnica Handlarzy
Daj swemu wierzycielowi skarb z ogrodu rodziców. Pogadaj z nim, o wyjściu spotkasz znowu zabójcę. Kliknij na słoju z wężami. Szukaj Trzech Królików, gadaj z ludźmi – Trzy Króliki mieszka w pałacu w centralnej części dzielnicy… W ślepym zaułku za pałacem daj alkohol pijaczynie. Chce z tobą grać w Patolli – musisz wygrać dwukrotnie. Dowiesz się kilku rzeczy. Pogadaj z Kobietą-Wężem, spróbuj wejść do Centrum Ceremonii – nie ma mowy.

Dzielnica Rzemieślników
Pogadaj z Chimallim, poszukaj Turkus w Dzielnicy Handlarzy, dostaniesz bębenek dla Cuicani. Idź do wioski, zapytaj Quilatzi o Czarny Kwiat. Idź na Plac Tenochtitlan, pokaż strażnikowi przy Centrum bębenek, wpuści cię. Czas na labirynt – [P-prawo, L-lewo, N-naprzód] : P,N, L,N,N,L,N,P,N,N. Pogadaj z kapłanką. L,N,N,N,L,N,P. Obejrzyj drabinę. Zawróć. N,N,P,N,P,N,L,N,N,N,L. Pogadaj. Idź do Domu Pieśni, pokaż bębenek, pogadaj z Cuinani, pokaż jej pergamin. Idź (wypytując) do świątyni Tezcatlipoca, pogadaj przed nią ze strażnikiem, pokaż mu naszyjnik. Strażnik w środku zada ci trzy zagadki – właściwe odpowiedzi to oko, nos, usta. Idź naprzód dwa razy, podsłuchaj. Gdy wyjdą wejdź do pokoju, zabierz pudełko z podłogi i przestaw je na miejsce przed statuą. Zabierz truciznę ze skrytki i obsydianowe lusterko. Wyjdź z budynku, jeśli nie możesz, sprawdź za pomocą lusterka kiedy badguys sobie pójdą. Idź do Domu Pieśni. Pogadaj z Cuicani. Idź do pałacu, po drodze wymienisz historie z Chimallim. Wejdź do ogrodu, pogadaj z małym poetą. Zabierz pudełko/klatkę z ziemi. Znajdź drzewo z białymi kwiatami, użyj pudełka na murze. Pogadaj z poetą – to jest Ayoucan ! Porozmawiaj z nim, potem z Cuicani. Znajdź Turkus w dzielnicy Rzemieślników, pogadaj z nią.Idź do wioski, tam porozmawiaj z Quilatzim, wracaj na Plac. Idź na plac budowy, zajrzyj do urny i zabierz pochodnię, odpal nią zawartość urny. Idź w stronę kanału, wejdziesz do tunelu. Trafisz do Centrum Ceremonii, odszukaj Cuicani, ale po drodze stracisz grzechotkę. Idź do ściany czaszek, po drodze zabierając drabinę. Zauważysz gracza. Podejdź do ściany (jest tam czerwono- niebieska farba) i przystaw drabinę. Czaszki na pionowych słupach muszą odpowiadać porządkowi czaszek na pierwszych trzech słupach po lewej stronie ekranu. Gdy zdejmiesz i obrócisz ostatnią czaszkę, znajdziesz pergamin. Zabierz go do Cuicani. Porównaj oba kawałki pregaminu, tak, aby Pięć Węży było obok Trzech Domów. Pokaż wiersze Cuicani. Idź do gracza, weź piłkę i zrób wsad ;)). Wracaj do Cuicani, idź do Domu Kalendarzy i powiedz Cuicani co widziałeś. Filmik.

Chapultapec
Idź naprzód. Strażnika zapytaj o Trzy Króliki. Zabij dwa śpiewające ptaki, pokaż je straznikowi.Idź naprzód, pogadaj ze strażnikiem. Obok zielonej papugi stoja słoje – weź ten najbardziej z prawej. Pokaż strażnikowi – jeszcze hasło. Daj papudze karmę, którą dostałeś w nagrodę od Kobiety-Węża, powie ci hasło. Wejdź do magazynu, potłucz słoje z trucizną, zabierz kij z ziemi i kontynuuj dzieło destrukcji. Po konfrontacji z zabójcą stajesz twarzą w twarz z Czarnym Kwiatem – wypij truciznę. Podbiegnij i wskocz do akweduktu.
Po długiej przerwie ‚w życiorysie’ musisz przynieść zioła do antidotum. Idź do kanałów, wsiądź do canoe i wysiądź tam gdzie pierwszym razem. Idź w lewo i w górę ścieżki. Wykop nożem korzenie pomarańczowych kwiatów. Odnieś korzenie Quilatziemu. Weź antidotum z podłogi. Idź na Plac, znowu będziesz musiał dogadać się z rybakiem. W pałacu przetnij nożem jeden z paneli na ścianach, przejdź przez przejście, pogadaj z poetą. Zagada strażnika, ty w tym czasie wejdź do pokoju Kobiety-Węża, daj mu antidotum.

Aztec
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)
admin

View all contributions by admin

Similar articles