Amerzone

Możliwość komentowania Amerzone została wyłączona 2

PRODUCENT: ???
WYDAWCA PL: CODA

WYMAGANIA SPRZĘTOWE:
Minimalne: P266 MMX, 32MB RAM, Win 95
Zalecane: P366 MMX, 62MB RAM, Win 95/98

Autor: Kowal

Rozdział I / Latarnia
Po wstępnej rozmowie z listonoszem skieruj się w stronę latarni. Po drodze dla ciekawości możesz skorzystać z teleskopu vel lunety.
Będąc przy bramie możesz wziąć, a następnie przeczytać list (wiadomość z muzeum).
Po pokonaniu bramy i wejściu do środka latarni na podłodze znajdziesz leżący młotek (młot), nie krępuj się. Następnie wejdź na pierwsze piętro (kuchnia). W głębi przy stole będzie siedział adresat listu. Nim wykorkuje wyjaśni Ci kilka rzeczy dotyczących historii, w którą za moment się wpakujesz. Jedyne co następnie wyciśniesz z tego pomieszczenia to dwa listy znajdujące się w szufladzie po prawej stronie profesora.
Na drugim piętrze zabierz z biurka notatnik ex-poszukiwacza. Dodatkowo skorzystaj z drabiny i zabierz co będziesz mógł.
Na trzecim piętrze skorzystaj z lunety, przyjrzyj się gęsiom.taj z drzwi w podłodze („trap door”). Po prawej włącznik światła. Idź przed siebie, potem schodami w dół i dalej prosto. Na rozwidleniu skręć w prawo. W pomieszczeniu z komputeromaszynądopisania weź dyskietkę, włącz napięcie, komputer i monitor . Przyjrzyj się monitorowi, włóż dyskietkę do stacji i wpisz kod 280604 (data urodzin truposza przy kuchennym stole). Wyjdź w pomieszczenia i skręć w prawo. Dojdziesz do drzwi pancernych, które teraz dzięki operacji kodowej stoją otworem.
Po przejściu do następnego pomieszczenia po prawej na podłodze znajdziesz metalowy pręt. Wejdź do windy przed tobą. Stań twarzą do wajchy, a następnie spójrz w dół i odwróć się w lewo, znajdziesz tam otwór w którym umieścisz metalowy pręt. Teraz skorzystaj z wajchy i zjedź w dół. W połowie winda się zablokuje. Odwróć się i spożytkuj młot na ceglanej ścianie.
Idąc do końca korytarzem znajdziesz Jajo. Użyj dźwigni i skorupa zjedzie na dół. Wracaj do windy, pojedź na górę wyjmij metalowy pręt i zjedź na sam dół. Zejdź po schodach skręć w prawo i jeszcze raz w prawo, powinieneś znaleźć drabinę. Na górze użyj dźwigni, w ten sposób zapakujesz Jajo do wodolotu. Zejdź na dół i idź prosto wzdłuż wody do samego końca. Skręć w prawo i wejdź do windy. Pojedź na pierwsze piętro i skorzystaj z lunety. Pojedź na górę, wejdź po drabinie na szczyt latarni i wklep liczbę 145 (po przeczytaniu notatek dowiesz się że do 140 stopni trzeba dodać jeszcze 5), potem użyj koła sterowego.
Wracaj z powrotem do „hangaru”. Wejdź do wodolotu. Użyj dyskietki, wybierz mode/tryb PLANE, wpisz kod 145.

Rozdział II / Wyspa
Po wodowaniu przełącz się na mode/tryb SAILING, następnie na SUBMARINE.
Na molo pogadaj z rybakiem. Wejdź do baru i zabierz „skafander” do nurkowania oraz nóż (wbity w tarczę wiszącą na ścianie w końcu baru). Wyjdź i idź do magazynu. Stąd zabierz kanister i klucz. Pusty pojemnik napełnisz na zewnątrz magazynu. Skieruj się z powrotem na molo. Po drodze zatrzymaj się przy wiatraku. Przyjrzyj mu się i uruchom go. Następnie użyj klucza na rurze doprowadzającej wodę, umieść hełm do nurkowania na końcu drugiej rury, przekręć kołowrót, opuść dźwignię. Nałóż hełm i wejdź pod wodę. Używając noża odetnij sieć przytrzymującą wieloryba. Wróć do rybaka. Kluczyk, który otrzymasz pozwoli ci na otworzenie skrzyni znajdującej się w chacie rybaka leżącej na końcu plaży. Ze skrzyni wyjmij dyskietkę i wróć do wodolotu. Napełnij bak benzyną (na lewo od Jaja) oraz zwolnij kotwicę (wajcha między monitorem , a zapłonem). Znowu zanurkuj. Pod wodą przyczep kotwicę do wraku starego wodolotu. Wyjdź na powierzchnię i wróć do wodolotu. Wciągnij kotwicę z powrotem. I ponownie zejdź pod wodę. Teraz będziesz mógł się dostać do wraku, gdzie odczytasz numer 227. Wróć do wodolotu, użyj dyskietkę, zmień mode/tryb na HELICOPTER i wpisz kod 227. Uruchom sprzęta.

Rozdział III / Pueblo
Zmień mode/tryb na SAILING. W ten sposób dotrzesz do mola. Po wyjściu z pojazdu skręć w prawo. Na cmentarzu pogadaj z księdzem, da Ci klucz. Wróć i otwórz bramę prowadzącą do wioski. W wiosce idź prosto, aż napotkasz „wojaka”. Po tym spotkaniu obudzisz się w więzieniu. Weź kubek, wsadź w niego karalucha i użyj to wszystko na tequili stojącej pod drzwiami. Kiedy strażnik padnie zabierz klucz. Po wyjściu z prawej strony zobaczysz jeepa. Weź z niego benzynę i sznur. Sznura użyj na studni. Po wejściu do kościoła otwórz Biblię i wyciągnij z niej klucz. Kluczem otworzysz tabernakulum. Weź dyskietkę notkę. Wracając przez konfesjonał na dole przy schodach znajdziesz miecz. Idąc dalej podziemiami po lewej stronie zobaczysz posąg. Włóż w rękę miecz, a za twoimi plecami otworzy się krata. W ten sposób dojdziesz do wodolotu. Zatankuj go, użyj dysk i odpal maszynę.

Rozdział IV / Rzeka
Zatrzymasz się przy brzegu. Wejdź w dżunglę. Niedaleko stoi chata. W środku znajdziesz mapę i paliwo. Z powrotem na łajbę. Zatankuj i odpal. Dalej po drodze napotkasz grupę porcpotamusów. Na desce rozdzielczej masz klakson, użyj go.
Potem zatrzymasz się na rogach kolejnego zwierzaka. Po stłuczce skręć w lewo. Zmień mode/tryb na GRAPEL. Teraz rzucając kotwicą na pobliskie skały powoli będziesz posuwał się do przodu. W końcu kotwicę rzucisz na rogi kolejnemu bawołowi. Po wyjściu na molo skieruj się do dżungli. Na końcu ścieżki znajdziesz coś co uspokoi zwierzę stojące w końcu kanionu (na lewo po wyjściu z dżungli). Zdejmij mu z bańki kotwicę i wracaj do wodolotu. Kolejna podróż od skały do skały, aż do dwóch pechausoresów, którzy nie pozwolą na zahaczenie Ci kotwicy. Wyjdź z łajby i skieruj się do kanionu. Użyj dwóch kawałków drzewa. Pszczoły załatwią sprawę. Wróć do wodolotu i kotwicuj dalej, aż do samej wiochy.

Rozdział V / Indiańska wioska
Zabierz Jajo i kierując się w lewo idź do wiochy. Na miejscu znajdź drzwi nad którymi figuruje drewniany ptak. W tym pomieszczeniu otwórz tylne drzwi. W dżungli skręć w prawo, kieruj się do jaskini, wewnątrz której weź czerwonego karalucha. Wespnij się na drabinę na tyłach jaskini groty. Na zewnątrz otwórz zawór wodny poprzez spożytkowanie koła obrotowego. Wracaj do jaskini. Dwa kroki po wyjściu z jaskini znajdziesz magiczne zioła (po prawej stronie). Dalej prosto, aż dojdziesz do drzewa kokosowego. Potrząśnij drzewem, zabierz kokosa. Wróć do wioski. W pierwszym pomieszczeniu otwórz szufladę biurka i wyjmij dyskietkę. Teraz idź do Indianki i daj jej Jajo i karalucha. Cofnij się i wejdź do pomieszczenia przy wejściu do którego leży kościotrup. W środku pracuje drewniana maszyna do której należy włożyć magiczne zioła. Po zmłóceniu weź je z powrotem. Ponownie wyjdź i wejdź do pierwszego pomieszczenia po lewej. Tam do maszyny z młotem wsadź kokosa, następnie odbierz to co z niego zostanie. Wróć do Indianki i daj jej obydwa składniki (zioła i orzecha). Po krótkiej ceremonii Jajo znajdzie się w twoim inwentarzu. Wyjdź z wiochy. Zaraz przy wodolocie znajdziesz dźwignię na której opleciony będzie wąż. Możesz teraz ją swobodnie uaktywnić. Wąż oczarowany indiańską muzyką spitoli w krzaki. Umieść Jajo i dyskietkę w wodolocie. Ustaw mode/tryb BOAT i odpal sprzęta. Kiedy pojazd się zatrzyma odwróć się i uaktywnij drewniany pałąk na tyle wodolotu. Po chwili ponów czynność.

Rozdział VI / Bagno
Weź Jajo i idź do chaty na palach i zabierz wiszący przedmiot. Teraz skieruj się w las/labirynt. Po niedługim czasie natkniesz się na coś w rodzaju cmentarzyska indiańskiego (na palach). W tym miejscu będzie stało coś co przypomina głośnik. Użyj na tym przedmiot z chaty. W ten sposób przywołasz święte „żyrafy”. Wejdź na jedną z nich, zaprowadzi Cię do wiszącego mostu.

Rozdział VII / świątynia i wulkan
Wdrap się na górę świątyni. Tu po krótkiej gadce dyktator kopnie w kalendarz. Po zgonie zabierz mu medale. Uruchom mechanizm (naprzeciw dyktatora). Wyjdź na schody świątyni i skorzystaj z sekretnego przejścia (pośrodku schodów). Wsadź medale do czegoś co przypomina kuźnię. Uzyskasz w ten sposób klucz. Zaraz za kuźnią po lewej stronie znajdziesz miejsce na spożytkowanie klucza. Przekręć go parę razy. Teraz wejdź po drewnianych schodach i skorzystaj ze skrzydeł. Po krótkim locie zaliczysz czołowe na wulkanicznej skale. Idź prosto. Po drodze na ziemi znajdziesz coś na kształt młotka (tomahawk). Teraz wejdź do jaskini. Na końcu użyj Jaja. Po ogrzaniu zabierz je z powrotem. Teraz wyjdź z jaskini i skieruj się w prawo. Wejdź na występ skalny na magmą, użyj Jajo. Wyjmij młotek/tomahawk i walnij Jajo przez łeb.

Amerzone
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)
admin

View all contributions by admin

Similar articles