3 czaszki Tolteków

Możliwość komentowania 3 czaszki Tolteków została wyłączona 10

Jest to opis jednego z możliwych sposobów ukończenia gry, choć nie można zagwarantować, że Ci się to uda.
Jednym z warunków ukończenia gry jest rozmawianie ze wszystkimi na wszystkie możliwe tematy !!!

Po rozpoczęciu gry (gdy skończy się film) podejdż do Buck’a (zamordowany mężczyzna) i „rusz” go.
Porozmawiaj z mnichem Friar’em Bacon’em – on zauważy, że Buck zaginął.
Podnieś kilof (dwukrotnie ponieważ jest to kilof składany z dwóch części i gdy wykonasz komendę „użyj” na „rękojeść” i
„kilof” złoży się w całość.
Użyj rękojeść z mnichem. Walniesz go nim w łeb.
Zabierz mu komżę.
Użyj osła i wybierz ścieżkę na lewo. Porozmawiaj z francuskim żołnierzem.
Po powrocie do kanionu użyj osła i udaj się w prawo do miasta Big Town.
Wejdż do stajni (drzwi z szyldem „P”) i zajrzyj do balii. Zabierz z niej śrubę.
Idż na drabinę. Rusz znak „P” i zejdż na dół by go zabrać. Wyjdż na zewnątrz.
Idż w lewo do studni. Porozmawiaj z człowiekiem znajdującym się w środku.
Teraz idż do Big Town Station (w skrócie BTS). Wejdż do środka i porozmawiaj z telegrafistą. Zobacz na klucz telegraficzny.
Wyjdż z BTS.
Idż w lewo. Otwórz pudełko w pobliżu sklepu i zajrzyj do środka. Zabierz kłody.
Idż w lewo do lokalnego więzienia (drzwi obok banku). Porozmawiaj z Mortimer’em Pettyboom’em.
Po wyjściu idż do salonu. Porozmawiaj z leniem. Aby wejść do salonu musisz powiedzieć mu, że uczyliście się w tej samej
szkole, a największym osłem był Mortimer Pettyboom. Wtedy dopiero pozwoli ci wejść do środka.
W środku porozmawiaj z szeryfem i barmanem. Od tego ostatniego wyciągnij pustą butelkę
po whisky – przyda się póżniej. Obejrzyj ją by dowiedzieć się gdzie jest ukryta fabryka alkoholu.
Porozmawiaj z opryszkiem. Wejdż schodami na górę i otwórz drzwi na prawo.
Porozmawiaj z tancerką. Musisz wyciągnąć od niej gdzie jej koleżanka ma ukryte pieniądze. Zajrzyj przez dziurkę od klucza
do drugiego pokoju. Wyjdż z salonu.
Porozmawiaj z kobietą na balkonie na temat Dickinson’a. Kiedy zapyta o jego wygląd użyj kolejno sekwencji: CEBD.
Teraz porozmawiaj ze starszą kobietą przy zakładzie fryzjerskim (na lewo od salonu).
Idż do sklepu i powiedz sprzedawcy, że chce się z nim widzieć jego matka.
Gdy pójdzie weż z pólek: cukier, biszkopty, cygaro, kawę i marchewkę.
Wróć do stajni. Daj marchewkę osłowi ,a gdy będzie jadł – zabierz mu kapelusz.
Idż do kościoła i porozmawiaj z księdzem. Otwórz drzwi po prawej i spróbuj zabrać bilet leżący na stole. Teraz Ci się nie uda.
Idż jeszcze raz do więzienia i powiedz zastępcy, że dzbanek do kawy nie należy do więzienia ponieważ należy do salonu.
Kiedy się zgodzi – zabierz go.
Użyj kawę z dzbankiem do kawy. Potem idż do BTS i użyj dzbanek ze zbiornikiem wody.
Użyj śrubę by naprawić wózek (drezynę). Teraz idż do banku (drzwi w pobliżu więzienia).
Porozmawiaj z kasjerem i pożycz od niego trochę pieniędzy. Gdy nie da to załóż konto jako Fenimore Fillmore i poproś o kredyt.
Teraz jedż do klasztoru i kup od francuskiego żołnierza słaby tytoń.
Wróć do BTS (Big Town Station) i użyj drezyny – możesz pojechać w następujące miejsca:
wodospad, indiańska wioska, fort Apaczów i cmentarz.
Kiedy odwiedzisz wszystkie te miejsca będziesz mógł się szybko przemieszczać używając mapy na której wystarczy tylko kliknąć odpowiednie miejsce.
Jedż na cmentarz. Zabierz linę. Porozmawiaj z papugą. Daj jej biszkopty i gdy je zabierz ją.
Idż w lewo do najbliższej parceli i używając kilofa zacznij na niej kopać. Gdy dokopiesz się do grobu obejrzyj go. Teraz wyjdż z cmentarza i jedż do indiańskiej wioski. Podnieś nóż.
Wejdż do namiotu przez rozdarcie (przez główne wejście się nie da). Zabierz butelkę (jest w niej magiczna chmura) i świecę. Wyjdż z namiotu. Porozmawiaj z Apaczem przy totemie.
Idż w lewo i porozmawiaj z Apaczem pilnującym wejścia do namiotu w którym jest spotkanie. Aby wejść musisz go przekupić. Będzie próbował Ci powiedzieć czego chce – w domyśle będzie to guma do żucia.
Teraz jedż do lasu, przejdż przez most w stronę fabryki. Po jej prawej stronie znajdziesz gumę do żucia, którą zabierzesz używając noża.
Wejdż do fabryki. Zabierz wędkę. Porozmawiaj z Tomem o potrzebnych składnikach do wyprodukowania whisky. Na zewnątrz zabierz resztki balonu wiszącego na drzewie po lewej i używając wędki wyciągnij z rzeki trąbkę. Teraz do fortu Apaczów.
Porozmawiaj z maszynistą. Wejdż do fortu i porozmawiaj z sierżantem obok żołnierzy
(póżniej okaże się, że to porucznik – błąd tłumacza gry).
Po lewej są drzwi do kuchni – otwórz je i wejdż do środka. Otwórz kredens i zabierz tabasco. Wyjdż na zewnątrz, wejdż na górę i otwórz klapę zapadni nad kuchnią.
Użyj wędkę z zapadnią aby wyciągnąć dynamit.
Pogadaj ze strażnikiem i dowiedz się jaki instrument jest potrzebny by opuścić flagę (domyślnie – trąbka). Użyj trąbki i zabierz flagę.
Teraz zajrzyj przez okno z firanką (na wpros wejścia do fortu) i porozmawiaj z Colonel’em Leconte’m. Zajrzyj ponownie i daj mu flagę.

Jedż teraz do indiańskiej wioski. Daj gumę do żucia Apaczowi pilnującemu wejścia to wejdziesz do środka. Porozmawiaj z kim się da i powiedz, że chcesz zapalić fajkę pokoju.
Kiedy przyjdzie twoja kolej musisz szybko użyć fajkę (jest teraz wśród innych rzeczy, które posiadasz) z lekkim tytoniem. Teraz idż do namiotu za totemem (obok konia) i zajrzyj do kosza, a potem weż z niego zapałki. Wróć do namiotu w którym paliłeś fajkę i zajrzyj do kociołka – dostaniesz nasiona. Pojedż do fortu i wejdż do pokoju pułkownika.
Rusz beczkę, a znajdzie się na drezynie. Zabierz mundur i gąbkę. Przejdż w pokoju pułkownika w lewo do drugich drzwi i użyj gąbki z alarmem.
Wyjdż na zewnątrz i udaj się do więzienia (drzwi po prawej) by porozmawiać ze śpiącym dozorcą – ważne abyś porozmawiał na wszystkie tematy. Potem idż do pralni (baraki po prawej), którą prowadzi chińczyk.
Porozmawiaj z nim i daj mu francuski mundur do wyprania. Zabierz miskę ryżu.
Wyjdż i wejdż z powrotem do pralni i powiedz chińczykowi, że przyszedłeś po mundur.
Kiedy go dostaniesz przyjrzyj mu się, a znajdziesz klucz. Idż teraz do pokoju pułkownika (Colonel’ Leconte’a) i otwórz zamknięte drzwi znalezionym kluczem. Obejrzyj sobie sejf.
Idż do kuchni. Użyj kłody z piecem i rozpal ogień zapałkami. Użyj dzbanek kawy z talerzem na piecu po czym zabierz go z powrotem. Użyj ryż z pucharem (na piecu).
Teraz idż do klasztoru i użyj kawę ze śpiącym Meksykaninem. Porozmawiaj z nim głównie o rewolucjonistach. Powiedz mu, że jest oszustem, a potem wyciągnij od niego gdzie ukrywają się rewolucjoniści. On odpowie, że w kryjówce. Skończ rozmowę i zacznij jeszcze raz (kawa) aż powie gdzie znajduje się jaskinia.
Teraz jedż na cmentarz. Użyj ziarno na rozkopanym grobie i polej je wodą z magicznej chmury. Zabierz jęczmień. Jedż do BTS i nalej wody ze zbiornika do beczki. Wsyp cukier i jęczmień. Zamknij beczkę pokrywą z napisem „P” i jedż do lasu.
W indiańskiej wiosce napełnij pustą butelkę gorzałą i spróbuj zabrać złotą czaszkę (na lewo od totemu).
Teraz do miasta i daj balon starszej pani aby go naprawiła.
Idż do kościoła. Użyj świecę z kandelabrem i zapal ją zapałkami. Papugę postaw na konfesjonale. Pogadaj z księdzem żeby zawołał brata Anselmo. Kiedy przyjdzie wejdż do jego komnaty i zabierz bilet (na stole) i pistolety (zajrzyj do skrzyni).
Z kościoła idż do banku. Powiedz kasjerowi, że chcesz sprawdzić konto i daj mu kwit.
Użyj komży i pogadaj jeszcze raz z kasjerem, a na koniec powiedz, że opowiesz wszystkim klientom jaki to fatalny bank. Teraz pogadaj z kasjerem jako F.F. i powiedz mu, że chcesz zamknąć swoje konto. W podziemiu bankowym użyj dynamit z rączką i odpal zapałkami.
Teraz idż do salonu. Wejdż po schodach na górę i użyj magiczną chmurę. Zejdż na dół i zabierz wiadro. Idż do studni i użyj wiadro ze studnią. Użyj korby (2 razy).
Dostałeś czaszkę. Obejrzyj ją by zdjąć z niej stetoskop.
Teraz idż do kościoła na dzwonnicę (lewy górny róg) i skocz na balkon Dickinson’a.
Otwórz szufladę po prawej i obejrzyj ją – dostaniesz podręcznik. Przeczytaj go.
Wyjdż na korytarz i otwórz drugie drzwi. Wejdż do środka. Zabierz poduszkę z prawego łóżka i użyj na niej noża. Znajdziesz 100 fałszywych dolarów.
Idż do kanionu i porozmawiaj z generałem Lardbelly. Daj mu kapelusz i pistolety.
Wejdż do jaskini (nad wielką skałą po prawej stronie kanionu), zabierz karty i wyjdż.
Jedż do wodospadu. Wejdż na górę i użyj liny ze skałą aby dostać się do środka ukrytej jaskini. Zajrzyj przez kraty do klasztoru (kliknij dwa razy na kracie).
Jedż do fortu. Wejdż do pokoju sierżanta (baraki po prawej na samym dole), porozmawiaj z nim i z kobietami. Daj butelkę whisky sierżantowi. Wyjdż i wejdż ponownie i powiedz kobietom, że sierżant pije whisky. Znajdż na tablicy w głębi pokoju medal Gwiazda Wolnego Meksyku i zabierz ją. Następnie obejrzyj medal by odłączyć od niego korkociąg.
Użyj go na butelce tabasco. Jedż do kanionu, daj medal generałowi i powiedz mu gdzie są jego towarzysze. W jaskini porozmawiaj z nim o planach ataku na klasztor i daj mu balon.
Idż do salonu, porozmawiaj z szeryfem i zagraj w pokera używając krzesła.
Gdy karty zostaną rozdane kliknij „OK”, wybierz opcję „C” i użyj karty z fałszywymi pieniędzmi (trzeba to zrobić dość szybko). Zostaniesz aresztowany.
Podnieś kamień – jest blisko twoich nóg i użyj go na Pettyboom’ie. Wyciągnij strzałkę z tyłka Dickinson’a. Użyj strzałkę na pierścionku (przy suficie). Idż do miasta (nie używaj mapy bo się nie da). Skieruj się do BTS, otwórz drzwi i spróbuj wejść. Jak ci się uda to dowiesz się, że jest straszny przeciąg. Wyjdż na zewnątrz i zamknij drzwi.
Teraz trochę cierpliwości. Trzeba kilka razy (nawet ponad 10 razy) otworzyć i zamknąć drzwi, aż zobaczysz, że są zamykane przez przeciąg (co najmniej dwa razy pod rząd). Rusz dżwignię sygnalizatora.
Wyskoczy telegrafista by przestawić dżwignię z powrotem, a jak będzie wracał to zabije się o zamykane przez przeciąg drzwi (pod warunkiem, że cała sekwencja była prawidłowo przeprowadzona – jeśli nie to próbuj dalej do skutku). Wejdż do BTS, weż książkę z półki i przeczytaj ją. Użyj wyposażenia na stole. Wyjdż na zewnątrz. Po filmie jedż do fortu.
Porozmawiaj z dozorcą (w prawym rogu) o niedożywieniu więżniów, a kiedy dowiesz się, że dozorca też jest głodny i je tylko ryż to idż do kuchni. Użyj tabasco z pucharem ryżu na piecu. Wyjdż na zewnątrz i użyj trójkąta (nad drzwiami do kuchni), aby odciągnąć dozorcę od więzienia. Idż do więzienia, otwórz drzwi kluczem i porozmawiaj z Bull’em aby przy pomocy stetoskopu otworzył sejf w pokoju Leconte’a.
Wyjdż na zewnątrz i porozmawiaj z żołnierzami aby odwrócić ich uwagę od Bull’a. Gdy wejdzie do środka idż do pokoju z sejfem.
Po filmie idż do salonu i porozmawiaj z Leconte’m i Anselmo. Powiedz pułkownikowi o planie ataku na klasztor, a Anselmo o ukrytej jaskini przy wodospadzie.
Daj mundur generała Leconte’owi.
Idż do jaskini w kanionie, wejdż na wieżę i porozmawiaj z generałem Lardbelly.
Powiedz mu, że już jest zaufany człowiek w klasztorze (Leconte). Następnie powiedz mu na temat zaskoczenia, że jest przejście w wodospadzie i jeszcze raz, że jest tam ojciec Anselmo.
Zejdż na dół i użyj tkaninę balonu (po prawej) , wróć do generała i powiedz mu, że wszystko gotowe (opcja „B”) .
Po filmie otwórz boczne drzwi (na wprost) , wejdż do środka, otwórz pierwsze drzwi po lewej i wejdż do środka. Obróć kołem i zabierz kulę przy nodze więżnia.
Wróć do generała, użyj linę z armatą, rusz ją, użyj kulę z armatą, rusz ją i użyj linę z armatą by zejść na dół. Ponownie wejdż do klasztoru. Idż w prawo korytarzem do końca, otwórz drzwi i wejdż do środka. Otwórz cztery szuflady po lewej stronie szafki i idż do węża. Użyj węża z kranem beczki i wyjdż przez okno. Użyj węża z drugim oknem nad głównym wejściem do budynku. Po oblaniu żołnierzy idż do tego samego okna i użyj zapałki z książkami na których stoją strzelający żołnierze.
Wejdż przez główne wejście do klasztoru. Podnieś zieloną książkę przy schodach i zajrzyj do niej. Wejdż na górę po schodach i otwórz drzwi do wyroczni kluczem.
Po filmie idż w prawo, rusz dywan i obejrzyj rysunek na ścianie. Idż w lewo i za drugim posągiem rusz symbol słońca. Teraz idż dłuższy kawałek w prawo i wejdż do groty.
Obejrzyj sobie film i ciesz się, że ukończyłeś CAŁĄ grę.

3 czaszki Tolteków
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)
admin

View all contributions by admin

Similar articles